لاہور سے غزہ

لاہور سے غزہ

امام زمان پر کفر
لاہور سے غزہ

لاہور سے غزہ

امام زمان پر کفر

دنیا نے ایرانی سلطنت کو ووٹ دیا۔

دیکھنے میں یہ ایرانی تھے جو ووٹ ڈال رہے تھے۔ لیکن عملی طور پر دنیا انتظار کر رہی ہے: یہ ایرانیوں کا اقدام تھا۔ جیسا کہ امام خامنہ ای نے فرمایا: دنیا کی نظریں ایران پر تھیں۔ اور رپورٹس کے لمحات بخار اور حرکت میں گزر گئے۔ یہاں تک کہ یہ سنسنی خیز انتخاب ختم ہو گیا، اور دنیا نے اس کی سلطنت اور بقا کے لیے ووٹ دیا: اس کی سپر پاور۔ یہ مسئلہ اتنا اہم تھا کہ میں نے فیصلہ کیا: امریکہ میں تیسرے شخص کے طور پر، صدارتی امیدوار بننے کے لیے: دوسرے دو لوگوں کو ختم کرنا، یعنی ٹرمپ اور بائیڈن۔ مجھے امید ہے کہ میں وہاں کے انتخابات میں ووٹ ڈالوں گا، اس صورت میں سیکرٹری جنرل: میں اقوام متحدہ اور سلامتی کونسل کے اراکین کو تبدیل کروں گا اور اسرائیل کا نام مٹا دوں گا: اب مختلف ریاستوں میں امریکی عوام کو ووٹ دینا چاہیے۔ میرے لیے تاکہ میں شہید سلیمانی کا بدلہ لے سکوں کیونکہ ایرانی قانون کے مطابق نہیں کر سکتے۔ حتیٰ کہ ایرانی پاسداران انقلاب (حاجی زادہ) بھی امریکہ سے یہ کام کرنے کی تلاش میں ہے۔ کیونکہ قید کے قانون کے مطابق اگر امریکی لوگ کوئی جرم کرتے ہیں تو ایران ان پر مقدمہ چلا کر سزا نہیں دے سکتا اور امریکی حکام پر لازم ہے کہ: اسے آزمائیں اور امریکہ کی آزاد ریاستوں کے قانون کے مطابق سزا دیں۔ یہ قانون حسن علی منصور کے دور میں 1342 میں پارلیمنٹ میں منظور کیا گیا تھا، اگرچہ انہیں قتل کر دیا گیا تھا، لیکن اب تک اسے منسوخ نہیں کیا گیا۔ امام خمینی کے اصرار کی وجہ سے لوگ سڑکوں پر آئے لیکن پارلیمنٹ نے اسے منسوخ نہیں کیا۔ انقلاب کی فتح کے بعد بھی پارلیمنٹ نے یہ کام نہیں کیا۔ اور 2030 دستاویز یا ایف اے ٹی ایف کی طرح اس کی مخالفت صرف نعروں میں کی گئی، لیکن: اس پر عمل کیا جا رہا ہے۔ اور امریکہ اب بھی ایران پر پابندیاں لگا سکتا ہے اور ایران کوئی شکایت نہیں کر سکتا۔ البتہ میری تجویز یہ ہے کہ نئی پارلیمنٹ: سب سے پہلے ان قوانین کو منسوخ کرے۔ کیونکہ پارلیمنٹ ہی کر سکتی ہے۔ کیونکہ عدلیہ اور ایگزیکٹو پارلیمنٹ کے قانون کو جانتے ہیں۔ اور اس وجہ سے، ان کے پاس 2030 کے نفاذ یا کیپٹلیشن کو منسوخ کرنے کے ضمنی قوانین ہیں۔ یوں تو پارلیمنٹ میں یوتھ پاپولیشن لا یا حجاب کا قانون پاس ہو چکا ہے، لیکن پچھلے قانون کو منسوخ نہیں کیا گیا، اس لیے ان کا آبادی میں اضافے پر کوئی اثر نہیں ہوا۔ کیونکہ وہ اپنا کام جاری رکھتے ہیں۔ اس لیے ان 45 سالوں میں میری کوششیں کہیں نہیں گئیں۔ بے شک 1960 اور 1970 کی دہائیوں میں میں نے آبادی پر پابندی کی پالیسی پر اعتراض کیا لیکن کسی نے میری بات نہیں سنی۔ مختلف اخبارات میں: میں مضامین لکھتا تھا اور اس کے خطرات سے آگاہ کرتا تھا، یہاں تک کہ 90 کی دہائی میں حکام کو ان خطرات کا ادراک ہوا۔ لیکن ان کو سمجھنا کافی نہیں ہے۔ یہاں تک کہ میں نے جمعیت یوتھ کمیشن کے سربراہ ڈاکٹر محمد بیگی سے بات کی اور کہا کہ جب تک پچھلے ضابطوں کو منسوخ نہیں کیا جاتا اس وقت تک نئے ضابطوں کا نفاذ ممکن نہیں ہے۔ اس حقیقت کے علاوہ کہ نئے بائی لاز نہیں لکھے گئے ہیں اور مشکوک طور پر وقت گزرنے کے ساتھ مشروط ہیں۔ تمام شعبوں میں ایسا ہی ہوتا ہے۔ کیونکہ وکلاء، ماہرین اقتصادیات اور ایران کے بیشتر حکام امریکہ میں تعلیم یافتہ ہیں۔ اور وہ بین الاقوامی مالیاتی فنڈ یا امریکی خزانے کے احکامات کے علاوہ کسی اور چیز کو قبول نہیں کرتے۔ یہاں تک کہ وہ ایران کا پیسہ امریکہ کو بھیجتے ہیں: اپنے بجٹ کے خسارے کو پورا کرنے کے لیے۔ لہٰذا یہ واضح ہو گیا کہ امریکہ کی اصلاح ہونی چاہیے: تاکہ ایران کی اصلاح ہو سکے۔ اس لیے میں امریکہ سے صدارتی امیدوار بن گیا۔ پہلی بار جب امام خمینی (رح) نے کہا: کارٹر کو جانا چاہیے، میں نے ذمہ داری محسوس کی، اور محسن رضائی کی طرح تمام ادوار میں میں امیدوار بن گیا۔ لیکن بدقسمتی سے، دوسروں کو میرے ووٹ کی ضرورت تھی۔ اور مجھے قربانی دینا پڑی۔ لیکن اس بار، کیونکہ وہ جانتے ہیں کہ میں ٹرمپ کو پھانسی دینا چاہتا ہوں، انہوں نے مجھے ویزا نہیں دیا۔ اور اب تک میں: مباحثوں میں حصہ لینے میں ناکام رہا۔ لہذا، میں خبردار کرتا ہوں کہ: اگر امریکہ میرا ویزا منظور نہیں کرتا، اور میری رہائش کی منظوری نہیں دیتا، تو میں مزید کیڈیڈا نہیں رہوں گا۔ اور یہ امریکہ کے لیے نقصان دہ ہے۔ کیونکہ یہ پتہ چلتا ہے کہ کوئی آزاد الیکشن نہیں ہے جیسا کہ وہ دعوی کرتے ہیں۔ لیکن نسلی امتیاز ہے۔ لہذا، ہم ایک اور راستہ اختیار کریں گے: اور میں امریکی عوام سے کہتا ہوں کہ وہ وائٹ ہاؤس پر قبضہ کریں، اور اسے بے گھر لوگوں کو دیں۔

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد